a kur-va é-let-be

2009.03.14. 16:45

nah szal doddal ma randi elvileg erre 14:14kor ír egy sms-t hogy:

Szia. bocsi, de anyukám azt mondta,hogy vagy késöbb megyek, vagy nem megyek. Később menjünk vagy egyáltalán ne?
:'(:-(

Hát mondom baz-meg... nekem annyira nem si jön be a csaj sőt csak azé randiztam vele mert nem akartam, hogy rosszban legyünk csicsivel me ez az ő uncsitesőja... És ő neki én bejövök... + hegyen lakok 30perc amig leérek és ugyanannyi amíg felérek szal teljesen felesleges időpazarlás volt ez. Így vettem egy eastpakot... meg narancssari füzetet meg ien narancssari cuccot. aztán felhívom és rezeg a mobiloma  fülemnél ---> írt smst pont akkor amikor felhívom és felveszi nem tom mi a fasznak :@ 70-es a szám szal drága :@

Ne vedd meg. nagyon dühös rám. Nemtudom hogy mi legyen. Nézd meg hogy mikor megy a következő film. Ne haragudj rám!! :'(

Hát mondom bazdmeg te kis gülüszemű nem fogod az időmet ellopni :@ amúgy a ne vedd emg az a mozijegyre szól me küldtem smst neki... aztán ír még 1 smst

Könyörgök! ne haragudj! :'(:'(

Akkora egy f-a-s-z :@ :@

A bejegyzés trackback címe:

https://iamagoodboy.blog.hu/api/trackback/id/tr201001994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása