hátth ma ööö zsobi órán kezdtem kicsit megkedvelni zsobit nem tom mé xd. kukucsot meg egyre jobban utálni öhh még ezt se tom mé és bioszon feleltem 5ös lett pedig az anyag negyedéd se mondtam el és monnya h 5ös szép volt, múltkor is ezt mondta. és rájöttem hogy a rajztanár csak fenyeget a dogákkal mert be sincs írva a jegy... basszus téll kell még rajzolni is jövő hétre...-.- msts-t telepítetem gépre és 2 év után még midnig élvezem de találtam egy holnapot ami segít nekem abban hogy hogyan telepíccsem az új vonalakat :P jó lesz tgvzni az új vonalakon , meg talán csinálok egy gyorsulási pályát is :D hogy a tgvnek azzal a 4 kocsis változatával gyorsuljak amúgy ma 8 írót tanultam meg és kész is van már csak a himnusz és a szózatot kell tudni... csomó dolog úristen. holnap az új kék lapokra fogok írni matekon (: . állítólag maja depis volt hogy összevesztem vele de nem tom szerintem annyira nem is... doddon gondolkoztam egész nap... nem tom hogy járjak-e vele vagy se me annyira nem jön be ez tutira nem a szerelem első látásra... nem tom szerintem járok vele de kell pár randi előtte (: kicsit elérhetetlenné teszem magam előtte (: tök fura hogy most én vagyok az imádott ... :S nekem ez az érzés nem jön be :P nem tom mé... talán túlságosan nagy a "vadászszellem" bennem.

A bejegyzés trackback címe:

https://iamagoodboy.blog.hu/api/trackback/id/tr53983489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása