Sí sí sí és sí 4ever :D

2009.02.25. 16:59

nah szal csütörtök asszem írtam.
Péntek: felkeltenek 4kor reggel, odaérünk 5-re a buszhoz. Odaül mellém a Dominik (ő vele voltam floorballon) aztán mondja,hogy ismeri etrét ő odajön mellé, szegény garamvölgyit kiszorítva. De eléggé ciki volt amikor megsimogatta a fejem a 7.esek előtt pff:S -.-" A buszon hallgatok zenét és elkezdek dumálni dominikkal csomót, igaz ő inkább elejinte etrével dumált. Aztán Etre megunta a psp-zést (jah és itt jut eszembe, labánéknak jól mehet mert felesége kapott 1 iPod nano 4th gen-t, fia psp slimet, lánya dvd lejáccót ő meg új kocsit vett magának) és szal odaadta etre a pspjét és elkezdtünk tekkenezni. 1x megvertem dominikot aztán ő alázott :/. Aztán nem tom mi van, asszem megérkezünk, síelek, de nem a labánékkal mint tavaly hanem dominikékkal aki a bálintékkal síel. Nagyon durva mert minden lecsúszásnál elkezdtek cigizni. Akk csomót csúszunk, bele kell jönni. Hazaérünk és látom, hogy pont ugyanott szállunk emg mint tavaly (: . Örültem mert itt finom a kaja és non szép. Busz előtt szobaosztás. Robin-Kornél-Gyuri-Balázs-Örmény-Etre voltak megbeszélve, és beszerveztek engem meg Dominikot (: . Én a Marcival-Kornéllal-Dominikkal voltam. Rögtön lefürödtünk, vacsira nem non emléxek csak h repetáztam sokat. és ezen a napon ittam előx whiskeyt (foggalmam sincs h h írják) 1 kupakot. és tisztára befostak, h én ennyit iszok ...nem tom mi a nagy szám ebben és eljkezdtem az angolt írni és tök szépen és egyik hatása se jött emg az alkoholnak amit bioszórán leírtunk... kicsit fura volt pedig 40%os volt.


Szombat: Kelés 7kor reggel, fincsi reggeli labánékkal. síeltem megint bálintékkal de elegem lett a cigiből szal metnem labánékhoz. Dominik ezen a napon vagy 6x esett... nem az ő napja. Labánékkal sokkal jobb volt őszintén, jött dominik is mert nem akart többet esni. Este megint buli, és elalszok 10kor örmény és kornél tanulnak 11ig és mondják reggel hogy álmomban japánul dumáltam. ehh :D:P. Dominik állítólag bekopogtatott 1kor és elkezdett dumálni hogy etre hogy meg ilyesmi asszem akkor volt a póker. vagy csak keverem nem emléxek jól asszem pingpongoztam labánékkal vagy az csak holnap lesz.


Vasárnap: Reggel felébredek reggeli, finom de most szépen szólva... szarnom kellett utánna. Szobához felmeek ott van a folyosón a wc. Be van zárva várok 15percet és végre kijön Gábor és feljön kornél és megkérdezi, hogy szartál? és mondja hogy nem....vagyis igen xD midnenki tudja hogy épp mit csinált xd. Aztán síeltem egész nap labánékkal stb stb. este lesz a ping pong akkor már réjöttem és itt meg tönkre a háta a kornélnak. Ma pizzát ettem tegnap germknödelt. finom mind 2 :P megint nem piáltam.... enm akartam asszem itt ping pongoztunk és 27-29re vertek labánék párosban labán fiát és engem :P azé szép teljesítmény egy tesitanár ellen :P. Labán felesége jobb pingpongban mit labán . de 1x nyertünk azé :P 1x emg 21-8ra aláztak pff xd. ÉS itt este azzal ébresztenek hogy belehánytak az ágyba robinéknál és tekerítottak ...durva


Hétfő: Aggódtam a suli miatt hogy mi a házi stb... de jó votl robinékkal síeltem 1x estem belemetnem kornélba vagy ő belém. szarvolt... 7x jöttünk le a feketén :P. jó volt az. kipurcantam visszafelé néztük a madagaszlár 2t meg a másikat ööö vmi amcsi 2 :P imádommm


Kedd: suli aztán tenisz én nyerek 2 ponttal :P enyém a rágó este színház. szar
volt h nem mehettem haza. csicsivel mentünk mammutba. padlást néztük a színházban, j volt csak megvakítottak kb...


Szerda: szarnap méri baszakodik én meg rájövök hogy rászoktam a káromkodásra de kurvára xd. elfáradtam most végre msn és blogírás :P látom h zsuzsi beteg :S rem meggyogyizik majd (:.

A bejegyzés trackback címe:

https://iamagoodboy.blog.hu/api/trackback/id/tr85965618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása