Felvételi

2009.01.24. 13:05

Ma korán kellett hogy ébredjek. Felvételi 10-kor. Megérkezek a Móriczba és keresem a termet ahova ki vok írva. Móricznak az aulája tök szép. Viszont a termek meg a melékfolyosók rondák. Az első dolog ami feltűnt, hogy a Móriczba ki vannak rakva nagyon béna rajzok is xD. Kb mint egy 3.os olyan rajzok. Elkezdődök a felvételi írása. Tanár kéri a mobilokat, hogy tegyük ki az asztalra. Észeveszem, hogy csomó gyereknek iPhonja van. Hát igen :P rózsadombi gazdag gyerekek xD. Anyanyelvet non nehéznek találtam. Az utolsó 10. feladatot elkúrt*m. Egy közmondásról kellett egy történetet írni. Ha hallgattál volna, bölcs maradtál volna. Erre én azt írtam, hogy volt egy srác aki szarul tanult nem járt be órákra és szar felnőtt lett és bánja, hogy nem árt be órákra... Volt még egy olyan feladat hogy kitalálni egy 3 betűs szót a fél-, tü-, ö- után, hogy mind a 3 értelmes legyen (mind 3nak ugyanazt a 3 betűs szót kellett írni). Ezt se tudtam de ez csak a c) feladatrész volt az egésznek. Szünetben felhívtam Zsuzsit. Tök jó volt vele dumálni. Matek jött utánna. Matekból minden feladatot meg tudtam volna csinálni csak nem volt idő az egyik feladatra mert minden kérdést vagy 3x olvastam el mert nem értettem. Az a feladat arról szólt, hogy volt egy háromszög és a szögeket kellett kiszámolni. Még volt olyan feladat ahol Zsuzsi vezetékneve votl benne :P. Telefonálos feladatos vacak volt. Az utolsó pillanatig írtam a matekot és épp, hogy az utolsó feladatot be tudtam fejezni. Aztán mentem le vissza a kocsiba...

A bejegyzés trackback címe:

https://iamagoodboy.blog.hu/api/trackback/id/tr42899518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása