Lehet, hogy depi vok...

2009.01.19. 16:12

Kezdem időrendben :P Reggel Péter mondta h Liza az apukájánál van és ezért csak egyedül megyünk 2en :) moszkva előtt letett vhol ott a Budagyöngye felé, kicsit későn indultunk mert az iskolába 7:36ra értem be (igaz hogy futottam Moszkvától a Suliig). És azért futottam, hogy 7:30 és 7:45 közötti meglepit meglessem az ebédlőben ... és az igazgató tárt karokkal fogad, hogy Jóreggelt! az iskolaebédlőben forró csoki val (mivel ma csokinapvan), de hát mondom ... EZÉ FUTOTTAM??? -.-" nem szeretem a forró csokit mióta a szállódában romlott tejjel adták és fosnom kellet (hát hogy fogalmazzak... mé télleg ezt kellet csinálnom...) És utánna felmentem a terembe... onnan meg ki voltunk zárva mindenki csövült a lépcsőkön mint a föciterem előtt :P. Megérkezik a felmentősereg 7:47 kor (Ofő) és kezdődik a Csokinap :D:D. Ofőórán őj fajta csokit kellett tervezni, csomagolás, stb, verset is kelett írni, hogy forgallmazza a Bounty. Nah ez tetszett ez a feladat :D mi kitaláltuk a sajtos csokit :D elneveztük Mackócsokinak és Orsi rajzolt mellé egy macit :D. Kitaláltuk a fajtáit meg az, hogy ilyen Medvesjat féle dobozokban lesz kapható, fajtái: trapistás-Natúr mackó, füstölt-füstölt mackó, camambert-büdi mackó xD. Aztán vége lett az órának (vers is volt de nem emléxem már rá). Jött az angol óra. Virág a szünetben megkínált egy oan finom ízű rűgóval :D, 2 órán át azt rágtam. Nem volt Halász. De kaptunk csokiit me a teszt (csokiról cuccok angolul). 10 pont 21 ből :P. Legmagasabb az 14 pont volt...inkább mellőzöm a nevét me nem akarok róla írni. Mi ilyen McCafé-s étcsokit kaptunk xD. Utána (L)Biosz(L) jött. Bioszon 4 kérdést tettek fel és azt kellett megválaszolni. Mondta, hogy folytatjuk Kémián (ugyanaz a tanár). Jött a Matek, (még Hellával). Itt is csokiztünk... csak úgy kapott mindenki McCafé csokit xD. Aztán az óra közepe felé szarul éreztem magam mert előtte sokan mondták, hogy megbánom, hogy Radványihoz átmegyek... és kezdtem úgy érezni, hogy hiányozni fog Hella. Még az óra elején bemutatta az új órarendet. Utánna átmentem Radviterembe (szünetben). És kérte, hogy hallgassanak meg az Orsiék. Elkezdtem sírni... szarul éreztem magam és hiányzott a régi osztályom amiko még mindenki bírt. És meglepő módon odajött mindenki kb... :D(mégis rendes az osztályom/egyik fele/) És megkérdezik, hogy mi a baj. Hát az, hogy szinte mindenki utál és lehet h azt is emgbánom h el akarok menni me azé jó az osztály...nah és 15 perden keresztül vígasztatltak:D (Virág, Betti, Orsi, Másik Orsi, Kata, Heni, Olívia, Réka, Hanna) =). Kémia jön. Kémián megkaptuk a nekünk járó csokikat és én bezsebeltem 3at $ :D. Így összesen 5öt vagy 6ot asszem. Hoppá Irodalmat kihagytam de segáz xD nem volt olyan nagy szám csak, hogy ő (megint nem említeném nevén mert idegesít, hogy csak róla írnék) előttem volt és amikor beadta a csoki szövegértés lapot akkor "ellopta" előlem az utolsó marcipános fehér csokit... Így egész nap csak McCafé csokikkal tömtem magam abból is 2-t balázsnak adtam... :D adakozó vok :P. Vége a csokinapnak =). Csak én vagyok képes csokinapon sírni =). Jó barnával írok mert ez a Csokinap :D Most meg fáj a fejem... gondolom a sírástól vagy attól h hirtelem meleg lett... Ma este rámír a Fruzsi hogy ki vok. Mondom Noel. Aztán Elkezd camozni velem és 60 milla képet küldeni magáról. 15percre rá elkéri a mobilom..., még 15 perc és szerelmet vall xD nah ien pofont se kap gyakran az ember az élettől :D.

A bejegyzés trackback címe:

https://iamagoodboy.blog.hu/api/trackback/id/tr88888759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása