Hát szarhét,szarnap

2009.01.16. 20:00

Úgy indul a hét h 3x elcsúszok reggel 10m en me jeges az út... éés... belilut a térdem... Aztán a buszról leszállok és... elesek xd nah ennyit erről... Laci meg furán kezdett el viselkedni .. pl tesin... állandóan a fejemt célozta...áistenem elegem van...
 

Nah ezek régiek de ma...wáá úisten...:S:S:S:S
Ma a laci kémia előtt nem küldött el senkit pedig fontosat akartam mondani neki. Hogy megértetem h mi a baja, de erre haggya h mindenki körülálljon és szentem és 4en elkezdtek támadni szóban... Betti Kriszti Dávid és Laci :@ :'( oan gonoszak Betti a fejemhez vágja az összes szart amit kiírtam msnre pedig azt akk ítrtam ki amiko szarul voltam a balázséktól... És még mondja utánna a Kriszti h ez jól esett Nah és utánna tesin jóbalettünk legalábis ott el tudtam modnani rendesen... Szarul éreztem magam me Dorcit is le*asztam me már a depresszió határán voltam...És már majdnem sírtam is. És aztán hát föci előtt másoltam a leckét mint mindig kb de ez lényegtelen. Utánna meg Katáékkal emédeltem ők rögtön észrevették h szarul vok, Andris is és ő felajánlotta h megbeszéljük=)...De annyira szarul voltam h ott elsírtam magam és ezt látták Katáék de ő előttük nem szégyellem magam sírni. Megértőek voltak és kérdezték h mi a baj? és h Mondjam el és hátvelük mentem a Mechwartig és kisírtam magam és jobban lettem h elmondtam. És utánna a villamoson is majdnem elsírtam magam. Hazamentem végig ezen gondolkoztam... Andrea néni is észrevette a kocsiban de ott próbáltam nem mutatni me nem akartam arról beszélni. Aztán hazaértem és megnyugodtam. Megcsináltam 1 irodalom tételt , de csak azé h a Lacinak elküldjem h mégis ne legyek ennyire bunkó. Elküldöm (gondolom visszatilt) és mondja h köszi...:) és utánna tök normális lett... és amiko feljön a Zsuzsi akk meg kezd szarul lenni és engem hibáztat... és halálfélelmem let tőlle de kom... és egyáltalán nem értettem és remegtem emg midnen meg szinte megint sírtam volna. És utánna modnja h tod mit inkább csak levegőneknéz... kicsit megnyugodtam de akk is félek. :S

Előtte:

Laci üzenete:
köszi az irodalom cuccot
Noél üzenete:
jah
Noél üzenete:
ok
Laci üzenete:
jaja most néztem
Noél üzenete:
:D
Noél üzenete:
nm
Laci üzenete:
nagyon köszi
 

Miután Zsuzsi feljött:

Laci üzenete:


felvoltam készülve h a zsuzsi leosztja afejemet


Noél üzenete:


:S:S:S


Laci üzenete:


mer természetesen te mindent kifecseksz


Laci üzenete:


kösz zsépen


Laci üzenete:


és letiltott


Noél üzenete:


ne


Noél üzenete:


m


Noél üzenete:


elment


Noél üzenete:


nállam is


Laci üzenete:


k*rva szád ennyi


Laci üzenete:


és mostantol készulj fel


Noél üzenete:


nem...


Laci üzenete:


szarrrá foglak s*opatni minden nap minden percében


Noél üzenete:


de mit fecsegek ki?


Laci üzenete:


na haggyál békén mer most wowozok

A bejegyzés trackback címe:

https://iamagoodboy.blog.hu/api/trackback/id/tr99882377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása