Ma reggel mivel nicns 1. óra ezé 7kor keltem. Tegnap volt vmi horrorfilm (legalábbis férfiaknak) abban a pillanatban elkapcsoltam ahogy ágyékonlőtték az egyik srácot. Nah de a mai nap reggel vmi borzasztó dugó volt a hó maitt. De amiko beértem (9-re amiko az óra 8:45kor kezdődik) nem volt ott a tanár, és sehol máshol se... Néztem, hogy mié van kinn mindenki... Aztán beérek mondják, hogy elintézték,hogy ne legyen tanár. Amúgy a könyvtárban "pizzáztak". Aztán én modnom, hogy elkezdem másolni a matekot, hogyha úgysincs óra. Aztán bejön miko leírom azt, hogy Nulladik probléma...-.-" Szal kb ennyi volt az az óra. Kémiaaaa(L)(L)(L) nah szal azon... a H2O2-ot vesszük, és kell ey haj ami jó fekete. Mindenki 2 nevet mond (legalábbis én 2 nevet hallottam az enyémet és Andorét). Andort nem tom mé de az én hajamat kellett kitépnem magamnak. Kicsit sokat téptem... ehh xD. És berakom a H2O2-ba és majd kövi órán megnézzük, hogy mennyire lett színtelen :P. Szal ennyi a kémia de imádooom (L)(L)(L)(L)(L)(L). Ammónia-hidrooxid. Ez a szó tetszik nekem. Fizikán odaadtam a versenyt. ELEGEM VAN A VERSENYEKBŐL MÁR KURV@ ANNYUKAT NEKIK. Aztán ebédnél megbök engem a Brigi. Örültem neki :P. Aztán együtt ebédeltünk. De hazafelé az Orsinak be kellett mennie a Saturnba ezé nem mehettem velük :(. Hazajövök és nekiállok házit írni. nem tom miko jöttem haza de oan 16:30-ig végig házit írtam és még van ! (Irodalom tétel) és EZEKBŐL IS KURVÁR@ ELEGEM VAN. Tök jó lenne kiszőkíteni a hajam :P meg a szemöldököm persze.


Szóval a Zsuzsi ügyben van fejlemény: Szaszí próbált kibékíteni minket, nem sikerült 1. nekifutásra. Én bocsánatot kértem megint Zsuzsitól, meg megtudtam hogy az idegrendszere összeomlott...:S. Szaszí zsuzsi pártját fogja, szal összeveszett velem, nem baj Zsuzsinak kell is Szaszí. Szaszí amit mondott az viszont kicsit megsértett :

19:43) Noel vagy éhes o: te kibékülsz a lacival?
(19:43) Szaszíííí: inkébb vele mint veled... már bocs  de te elég pöc vagy
(19:43) Noel vagy éhes o: hát kössz
(19:43) Noel vagy éhes o: ...
(19:43) Noel vagy éhes o: én téged a barátomnak tartottalak
(19:43) Szaszíííí: sziv máskoris
(19:43) Szaszíííí: nah csáóóóó
(19:44) Noel vagy éhes o: ez téll szép tőlled...
(19:44) Szaszíííí: sose voltál a barátom.. csak t eképzlted.. -..-
(19:44) Szaszíííí: szal ennyi


Ez kicsit nagyon rosszul esett, de nembaj, kell a rossz is néha hiába nagyon szar.

A bejegyzés trackback címe:

https://iamagoodboy.blog.hu/api/trackback/id/tr16932693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása