2009.05.03. 13:06

Régóta nem írtam nem tudom miért... nincs kinek. Sokminden történt Hegepeti kérte, hogy tiltsam vissza stb stb... Voltam Ausztriában meg telkünkön kiderült hogy a foszforeszkáló csillagok lövésnyomot takarnak mert valaki öngyilkos lett ott... Hazafelé benzinkúton amikor egyedül voltam megszólított egy ember de már 150m-ről kiszúrtuk egymást... úgy megijedtem hogy elsétáltam a benzinkút mögé mintha semmi bajom nem lenne és ott elfutottam és hallottam még hogy követ ez az ember. Félelmetes volt. Ienkor rosszlelkű ember olvassa azt kívánja bár csak elkapott volna engem és elrabolt volna, hogy soha többet ne lásson engem a világ... Hazaértem rendben semmi gond. Aztán következő nap (azaz tegnap) megnéztem egy filmet. A 1408-at (1+4+0+8=13) Nagyon jó film szerintem. El is fogom olvasi könyvben. De ez egy hitét elvesztett emberről szólt aki nem hitt semmiben mivel a lánya meghalt. Elment ebbe a kísértet szállodaszobába a 13. emeleten (amit 14.nek hívnak) a 1408as szobába, 1óránál többet senki se bírta benn a szobában. volt hidegben, forróságban, vízben, kijutott és bement a postába utánna és visszajutott a szobába, szobában a felirat: Burn me Alive, kiment a párkányra a következő szobába de lefelé és oldalra eltűntek a szobák szemközti házban saját magát látta, lánya újra meghalt a karjai között, Yahoo Messengerezett a feleségévelés a kísértet megáltoztatta a webcam képet. letelt az 1 óra. Minden újra rendben, telefon megszólal benne a hang: Nállunk demokrácia van: választhat: még 1× átéli ezt az 1h-t vagy gyorsan távozhat a világból... Ő válasza pedig: leéli megint és molotov koktélt csinált abból nagy tűz lett kihívták a tűzoltókat és azok kivitték... Megszökött... És mostmár hisz a szellemekben mert ezt felvette magnóra és lejátszotta és a lánya hangját is felvette. Érdekes egy stroy és nagyon jó... Csak kár hogy én se tudok hinni semmiben már... Se Laciban, se Virágban senkiben se csak magamban... Ien a világ... Ha meglehetett tanulni valamit akkor az hogy Senkibese bízzunk... Mert egyszer jól megtréfál úgy hogy nagy nagy nyomot hagy a szivünkben...

A bejegyzés trackback címe:

https://iamagoodboy.blog.hu/api/trackback/id/tr271100215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása