Hát mivel kezdjem... Tegnap este megtudta valahogy Maja, hogy teccik nekem (gondolom Csicsitől -.-"). És ő mondja, hogy ő is szeret engem. Ez hazugság, mivel ma kiszedtem Csengéből ezt az egész storyt. És még reggel (igaz 11kor keltem) válaszoltam Dj Hangya Sms-ére :S. És pont ezt kellett tennie velem valentinnapon. Aztán még dumáltam Dodoval ott is jött egy sokk, hogy tetszik neki a Kirill... :@ Életem legszarabb valentinnapja, igaz kaptam mívipen 1 szívet =) Csicsitől elvileg, majd megnézem, eszembejutott, hogy Jujonak nem küldtem még. Küldök mert kedvelem :D. Ma egész nap tanultam, 1 órát tanultam bioszra és még 40 percen keresztül feleltetett anyám Biosból és csak a VVS-ig jutottunk el. Alig dumáltam ma Zsuzsival. =( Ott volt az öcsikéje :D. Alig van 5letem, hogy miket írjak a mai napról... inkább idézeteket írok, mert azokat szeretem =)



 

Kétféle ember van: az egyik, akinek el kell mondani, a másik magától is rájön.
 Tom Clancy

Gyakran a legmélyebb vágyakból születik a leghalálosabb gyűlölet.
  Szókratész

Isten a gyümölcséről ítéli meg a fát, nem pedig a gyökeréről.
 Paulo Coelho

Bajban mutatkozik meg, hogy ki jó barát, hisz jó körülmények közt van barát elég.
  Euripidész

Ha az ember lelkében nincs rend, nem képes rendet tenni maga körül.
 Ezra Pound

Aki szánja az áldozatát, szenvedjen. Nagy elme és mély érzés szenvedésre, fájdalomra kötelez. Az igazán nagy emberek, azt hiszem, igen nagy fájdalmat hordoznak ezen a földön.
 Fjodor Mihajlovics Dosztojevszkij
 

A bosszú legtöbbször a bosszúállónak okozza a legnagyobb keserűséget.
 Lucy Maud Montgomery

... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://iamagoodboy.blog.hu/api/trackback/id/tr48944709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása