Kész vége...

2009.02.07. 19:08

Ma zsuzsival összevesztem. Zsuzsinak elromlott a gépének a cd lejáccója ezé szervízben volt vagy 1 hétig. Miután megjavult filmet nézett mivel DVD lejáccós, ez ok de akk mé jön fel msnre? Igaz jó h ha velem dumál de az nem ha azt érzem h a film is többet ér nállam. Egyébként is a hét midnen napján fennvoltam h hátha frissíti blogját vagy feljön msnre. Írtam is neki 2 SMS-t. Ezekre nem válaszolt, mivel bedöglött a mobilja /állítólag/. Nem értem miért csinálja ezt. Lehet hogy nem új laci lett hanem csak új zsuzsi... Amúgy a mai napon főztem az anyukámmal gulyáslevest, nagon finom lett.

A bejegyzés trackback címe:

https://iamagoodboy.blog.hu/api/trackback/id/tr13928874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása