Ma a suliba menet le tudtam ülni a buszon. Szinte csoda :P. Viráot a lelátóra hívtam de már mással dumált... nah m1. H.Orsival dumáltam tök jó volt. Suliban semmi különös amúgy. D.u. H.Orsival bementünk a pirexbe venni füzetet... oda volt írva, h vonalas és teli volt kockás füzetekkel -.-" És akk rájöttem, h alig van ma pénz magamnál. 600Ft kb. Abból épp, hogy tudtam venni ice teát meg füzetet és tollat mivel a maraton 5.5kmes toll kifogyóban van nemtomhogy... hisz alig használtam. Teniszen kaptam 1 pontot xD. Csicsivel dumáltam végig. Kincső meg kívánt engem én viccből őt XD. Végén kijelentettük, hogy megvárjuk egymást csicsivel és ő kint várt én emg bent és vártam rá aztán láttam, hogy valaki kint bohóckodik xD és látom, hogy ő az és kirohantam :P. Amúgy Dani adott egy ien teniszlabda alakú rágót. Nagyon finom valami izé van a közepén xD. Este kibékültem a Zsuzsival, igazából úgy történt, hogy ott akartam hagyni őket a "barátság3szögben" (mivel van szerelmi 3szög) és aztán Zsuzsi tartott vissza, hogy otthaggyam őket. Zsani rámír, hogy hívjammárfel ezt meg azt... ez vagy már a 4. alkalom, modnom, hogy kihasznál és nem hívom fel ...:
Zsani üzenete:
noel
Noel üzenete:
     szia      
Noel üzenete:
     miaz?      
Zsani üzenete:
többet nem kérek semmit , csak erre kérlek mert nagyon fontos , kérlek hívd fel a bátyám h hívjon fel engem ,baj van
Zsani üzenete:
kérlek
Zsani üzenete:
nem kérek tényleg semmit
Zsani üzenete:
kérlek
*
Zsani rezgő figyelemfelkeltést küldött.
*
Noel üzenete:
     kihasználsz      
Zsani üzenete:
nem , de ez kurv@ fontos
Zsani üzenete:
és más meg nincs
Noel üzenete:
     de kihasználsz      
Noel üzenete:
     kérj mást léci      
Noel üzenete:
     én ezt kérem      
Zsani üzenete:
akkor b@zdmeg magad hülye f@sz
Zsani üzenete:
:@

A bejegyzés trackback címe:

https://iamagoodboy.blog.hu/api/trackback/id/tr20935220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása