Betegen

2009.02.03. 13:29

Hát eddig annyira rosszul voltam, hogy nem is tudtam blogba írni. Mivel alig történt velem valami (vagy csak én fogom így fel) ezért leírom az álmaim: csütörtök-péntek: Hiennel találkozok a buszmegállóda tök jól eldumálunk meg minden; péntek-szombat: (nagyon lázas voltam ezé az ienko visszatérő álmom) takaró túl nehéz és megfolyt; szombat-vasárnap: nem emléxem; vasárnap-hétfő: megint nem emléxem pedig eszembejutott az előbb; hétfő-kedd: Lacival és Skullal Moszkvatértől oan 200m-re vounk egy gyár tetején a déli p.u felé, a gyár téglából van, elhagyatott, és 3 ilyen madárfészeknek való hely emberi méretben volt és mi ott voltunk, mind 3 nak külömböző volt a magassága. Lemeek a legalacsonyabbra, Skull leköpi a kezem. Leugrok és megyek a házak között ami ilyen angol téglaházakra emlékeztet de egyáltalán nem olyan a formája. megérkezek a moszkvára, ott látok egy peront a mostani 18-as és 41-es megálló felett 2 emelettel. 3 vonat fért oda be. Láttam ott állni egy 681系-t meg egy Narita Expresset (tokyoi reptérre menő gyorsvonat). Érdekes, hogy nem szálltam fel, hisz elmehettem volna talán Naritára a Moszkvatértől. És ez a Nex (N:Narita, EX: Express) hamar elindult és már jött is egy másik. Az elsőnek be volt horőadva az alján lévő álmennyezetszerű (csak enm mennyezet hanem... nem tom minek hívják, talán kerékvédő vagy hűtőberendezés eltakaró. Pedig nincs is neki olyanja a valóságban... Még leírom betegségemet is naponként:

Péntek: fájnak az izületeim, izmaim olyan izomfájós influenzásan, belázasodok este.

Szombat: ezen a napon nagyon lázas voltam, nem csoda, hogy nem tudtam beszélgetni Zsuzsival. És fájt borzasztóan a torkom, elment a hagom.

Éjszaka: felébredek arra, hogy nagyon fáj a torkom, akármennyire iszok nagyon fáj. És nem tudok nyelni.

Vasárnap: csak hőemelkedés és mégjobban fáj a torkom, ha nyelek olyan mintt, ha egy sünt nyelnék. De rájöttem, hogy ha vizet iszok akkor nem fáj ennyire. Vettünk Bioparoxot és Mebucain pasztillát azzal jobb lett de rájöttem, hogy úgy jobb, ha nem veszek be Mebucaint mivel akkor nem ihatok vizet, inkább iszok minden 15 percben vizet.

Hétfő: nagyon nincs hangom, nincs hőemelkedésem se de fáj a torkom

Kedd: még mindig nincs hangom de jobb már picit.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://iamagoodboy.blog.hu/api/trackback/id/tr19920121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása