Beérek a suliba. Nincs senki az infóterem előtt... mondom biztos teremcsere volt. De mégse. Hallom hellát... felszaladok a 2.-ra. Visszajövök és látom a Hellát... :'( 7 év szerencsétlenség xD. Aztán meg a Zsobit +o( pff. Laci beszól , hogy az iPhone kb egy zsebkendőt ér. Háhh mégis érdekli, hogy ennyire leszarom-e vagy sem. Szal nem szar le xD, bénaaa. Reggel infón folytattuk az Otto motort. Szerintem nagyon fos lett xD. Biosz jön. Felkaptatunk a legfelső elmeletre ( -.-" ). Ott akk átmeek a 9.A sokhoz és dumálok velük :P tök jó, de kb alszok, mivel reggel egyedül keltem fel és én etettem magamat (xD) és iesmik csak nem csináltam magamnak teát és elaludtam ezeken az órákon. Jön a Biosz. Előadja Orsi a prezijét de nem mukszik neki a pendivéje ezé szoban amire meléxik azt mondja el. Aztán jövök én én meg már vagy 2 hónapja csináltam meg ezé tisztára eldelejtettem és kb 10 perces volt az előadás (sőt annyi se). Meg dogát írtunk... szép kémiából meg bioszból így a szép 5ös sorozatomat megszakítom... ( -.-" ) Tök aranyos volt ma a biosz tanár a szoknyában. Jön Zsobióra. Felmeek megint a 9.A sokhoz és dumálok, Megjön a Kriszti (9.A-s) és mondja, hogy menjünk spanyolra... XD mindenki mondja, hogy nem az jön és azt hitte hogy szivattyuk. De mint kiderül elaludt XD szegény xD. Zsobi órán elmondja a rendszerezőképesség teszt eredményét. Virággal mi voltunk az elsők, 30 ponttal a 32 ből :P. Tibi az uccsó 18-al xD. Aztán emgint teszt... (elegem van ezekből). Jön Angol. Valamié a Hadzsi jön be angolra... de szabad foglalkozás. Én unozok a Virággal, Katával, Bettivel (mivel összevonták az angolt és a németet), Noémival és Esztivel. Az iPhonomat elveszi a gyuri meg a Tibi és körülállják és istenítik emg minden :P. Virágot majdnem visszahoztam volna a +-os kártyámmal de nem sikerült. Betti új táskát vett, kék adidast ami le volt árazva 10.000-ről 5.000ré. (itt határoztam el h elmeek az Adidasba a mammutban). Jön magyar... kb semmit nem csinálunk mivel már 2 hete hiányzott a tanár, én elfelejtettem felelni de nem baj, am is Nyelvtanból akartam volna. Töri előtt kentkupézok a Krisztivel, Virágnak odaadom a házit és mondja, hogy nem ezt kellett volna csinálni... mondom jó én csináltam vmit... szal nem adhat 1est :P. Kriszti már jelzett meg minden (me telepatikusak lettünk és nem beszéltünk meg jelet). Jön a Kukucska... Szaróra valami folyamatábráról dumáltunk végig ( -.-" ). Vége a napnak, én eszek és utánna kentkupé Krisztivel és Orsival meg Katával. Kriszti már rámordít hogy NOEEEEL és én emg mondom, hogy kupé XD vagy kepé xD vmi ilyesmit. 1 óráig jáccottunk, megjött Dorci elmentünk mekibe. Én egy csokis-almás pitét ettem. Nah itt felsorolom miket ettem a mai nap: 2 csokis süti reggel, tízóraira a kedvenc csirkemelles szendvics me az orrom előtt vették meg az uccsó melegszendvicset :@, ebéd ami hús rizs és leves, Kindermaxiking, csokis-epres pite... Jó m1 megjött a Panni is a Mekibe :P tök jó votl azán meg mentünk adidasba és találtam tök jó narancssari pulcsit meg sárga csíkos pólót és fekete piramsisszerű jeles pólót :P. Valamelyiket kikönyizem, hogy vegyék meg nekem. Meünk Rajzra, szokásos... Hazafelé Dorcival meünk me az anyuja visz minket, kicsit rosszul lettem a kocsban :S (lehet h a sok cucc miatt) és a cucc aaz a szó amit a legtöbbször használtam a mai nap. eddig az izé volt az, de mostantól a cucc lesz az :P. És hazavisszük a Zsombort mi is Nagykoviba. Nem akarok részleteseben írni me még mindig szarul vok és mingyá itt a pizzás bácsi xD. Ma is felhívtam a zsuzsiiit :D:D:D


Dodo a 2. randiraívást visszautasította:

(20:12) Noel: fagyizóba
(20:12) Noel: az arenaba
(20:13) Noel: ?
(20:13) Dodo: mikor?
(20:14) Noel: vasárnap?
(20:14) Noel: ezen a héten
(20:15) Dodo: Vandánál vagyok
(20:15) Dodo: bocsi
(20:15) Noel: oks semmi
(20:15) Dodo: de majd máskor :)
(20:15) Noel: :)
(20:15) Noel: mondjak időpontot megint?:D
(20:15) Noel: me nekem több is jó
(20:16) Dodo: ez ugye nem egy randi?^o)
(20:17) Noel: ha az lenne? :Ö
(20:19) Dodo: ömmm...nem hiszem hogy jó ötlet, én inkább szeretném h csak barátok lennénk, szóval mi lesz?
(20:19) Noel: értem
(20:19) Noel: és hh mi lesz? h még mennyünk? vagy...
(20:20) Dodo: persze találkozzunk, de mint jóbarátok :D
(20:20) Noel: :)
(20:21) Dodo: ugye nem tetszettem? mert nem akarlak megbántani
(20:21) Noel: hát de ha randira hívtalak volna akk vajon mé... de nembaj hisz ezek a te érzéseid és én meg nem akaom erőltetni
(20:23) Dodo: oké, mindenesetre ez rendes tőled, maradjunk barátok :D (ugye nem bántottalak meg?)
(20:24) Noel: hát nem tom mint mondjak a 2. felére

 És ezután megnéztem a kedvenc sorozatom (Futurama) és az is borzasztó szomorú történet volt, hogy a kutya elvesztette a gazdáját és 12 évig várt a pizzázó előtt minden nap a gazdájára gazdája meg azt hitte, hogy boldogan halt emg és elfelejtette pedig ő nem felejti el soha :'( :'( :'( :'(. Legalább 10x elsírtam magam :S szarhangulat.

A bejegyzés trackback címe:

https://iamagoodboy.blog.hu/api/trackback/id/tr61910879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása