Csicsi és Maja :P

2009.01.27. 19:48

Vasárnap: semmi különös, hiányzik Zuzsi

Hétfő: Mivel elmaradt az uccsó óra ezé meglátodattam Csicsiéket a sulijukban, tök lol volt ott volt a Gábor is meg a Marci is :P. Még mindig hiányzik a Zsuzsi, de szentem már letelt a 3 nap :S nem tom mi van vele...

Ma: Írtunk Matekból, am 5ös lett a tegnapi 92%-al, és a Négyszöges cucc is jól sikerült 111%-os lett :P. Tesin floorballoztunk, meghúzódott a lábam kicsit, fájt. Virággal, Henivel, Rékával speedeztünk, Réka ellen nyertem csak. Virág az uccsó pillanatban fordította meg az állást mint én előtte :P. Rékával az uccsó lapunk az ugyanoan volt xD. És utánna akartam neki csinálni király családot, 1 szív az lett volna a Linda, Viktor és Benjamin meg fekete káró vagy minek mondják azt a fordított szívet. Teniszen teljesen kifáradtam, sikerült szereznem 1 pontot. De legalább 6 pontot szereztem volna de mindig 5 cmrel a cél fölött ment el... De mondta a visszaütéssorozatnál hogy szép, szép SZÉP! Aztán csomót röhögtünk a Csicsiékkel, vettem Active O2(és itt ha tudnám, hogy hol lehet alsó indexbe rakni akk abba raktaqm volnaaaaaaa). Finom volt, igaz drága non... 400Ft de hát nem volt vizem és kólát meg nem iszok. Aztán a lépcső fel...Még ma se volt Zsuzsi :(
HIÁNYZOL BANDITÁCSKÁM!!!! :'(:'(:'(:'(

A bejegyzés trackback címe:

https://iamagoodboy.blog.hu/api/trackback/id/tr43906838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása