Megint aláztam :P

2009.01.23. 16:14

Ma hááát semmi kóülönös. Reggelóta volt alami almamaradvány a fogaim között pedig rendesen fogat mostam és azt próbáltam kiszedni egész nap a nyelvemmel. Tesin 70et gugoltam, kémián kaptam egy pirospontot. Tesin Labántól megkérdeztem volna, hogy miko lesz a sítábor...de semmi... m1. Tesin még mondta a Tib, hogy Laci szerint azzal versenyeztünk, hogy kinek van több ismije iwiwen-.-". Ő mondta hogy de fasz vok h arra meek h minél több ismim legyen iwiwen -.-" háát no comment... Kölcsönadtam Esztinek 120Ftot. Hazajöttem elkezdtem gépezni. Empire Earth II. Beállítom, hogy területi alapon legyen nyertes. 2 ellenségem volt akik ÖSSZEFOGTAK ellenem. Szép mi? 2-1 ellen. Elnyerem egy kis idő után a Katonai koronát :P meg nagy hadsereget csináltam. És a legmeglepőbb! az hogy győzteeem !!!!! 14 megyém volt koreai lacinak 4 Babiloni lacinak meg 3. Valami 900egységet öltem meg a haadseregem FELÉVEL!!! A koreai lacit simán legyőztem a gazdasági koronát nem tudtam megszerezni tőle... Hadseregem mérete valami 155 fő volt nekik meg 30... simán nyertem. ALÁZTAM :P:P igaz, hogy gépet de megkapta indirekten a tegnapit!

Tom h szar de akk sincs rajta ezen a képen amiko rajta lenne :P

A bejegyzés trackback címe:

https://iamagoodboy.blog.hu/api/trackback/id/tr15897974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása