Gatyázás

2009.01.22. 20:11

Reggel Paulának megmondom, hogy nincsenek nállunk a gyerekkori könyvei és teljesen kiborul :S. Szarügy... Ma csomó helyettesítés volt... Forrai-Forgács, Zsobrák-Kukucska, Hoodie (by: Eszti)- Hella, Halász-Dobó(aki nem tud normálisan se magyarul dumálni se angolul). Semmit nem csináltunk kb ezen a napon, csak unoztunk :P. Az első unoban Vkriszti non megszivatott me direkt felém akarta h haladjona kör h nekem adja a +2ket meg ezeket. Aztán ő nyert, végén mindenki figyelt engem a Nórival és legalább 2x felhúztuk a paklit a Nórival mert olyan hosszan játszottunk xD. 2. alkalommal a csabával eyüttesen szivattuk emg a Vkrisztit. 4et kellett felhúznia. Hella megmutatja az ellenőrzőm.3db dícséretes ötös (Kémia, Biosz, Rajz <--- Láccik :P a 3 kedvenc tantárgyam :P). Matek és Nyelvtan 4es (ezt tudtam). És a többi 5ös és a Hella riogatásai, hogy 4es magatartás és 4es Szorgalom.... hát egyáltalán nem. 5ös lett simán :P ^^. Nem folytattuk a csokitervezést. Lol mindenki elkezdett gatyázni mindenkit. Most gatyáztak meg engem előx. Eddig azt hittem, hogy ez amcsi sulikban hagyomány... De nem gatyáztam vissza másokat: me 1. nem vok buzi, hogy mások seggében turkáljak. 2.szar érzés és most azé me meggatyáztak nem fogom utánozni a "másokat". Töri... háát olyan fura óra volt, nem érdekes. Aztán vége a napnak, kaja Horsival és Henivel. Aztán meek könyvtárba házit írni. Ott találom Zsombort. Zsomborral el voltunk vagy 1 órán át. Onnan msneztem Samponnal :P. Meg smsztem is vele. Jó volt neki, nem jött suliba. Aztán mentünk vásárolni tollat a Mammut pirexbe me nem volt normális kék tollam xD. Mentünk vissza. Pont visszaérkeztünk jókat röhögtem Fannyval rajzon. Folytattam a pasztellkréta rajzom, és befejeztem és sikerült elkezdenem egy újat amiből a köcsögöt tudtam megrajzolni. És megmutattam Fannynak az univerzális vonalzót az axe vonalzót xD. Csoki illatú és tapadnak rá a csajok xD. Mentem haza Zsomborral aztán. Hazajöttem és elolvasom a szörnyű hírt, hogy Zsuzsi 3 napig nem lesz gépközelben :'(:'(. Neki is írok min egy sort a blogomba:

Most vagy 1,5 órán át miatta csuklottam xD. (nincs 5letem h még mit írjak és mennem is kell :/)

A bejegyzés trackback címe:

https://iamagoodboy.blog.hu/api/trackback/id/tr50896350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása