Ötletem sincs :/

2009.01.21. 17:14

Ma reggel elaludtam a kanapén xD. Jó ez a része nem érdekes... Suliba megérkezek. Matek pff...-.-". Kezdem a fizikánál inkább me onnantól lett izgalmas a nap :P. Fizikán a tanár megkérdezi, hogy Noél, sikerült bepótolni az anyagot? én emg nézek hogy :| mivan??. Aztán rájöttem, hogy múltkor ne kellett dogát írni az Horsival... De ez azé... durva azt modnta h nem kell azt a dogát megírnunk... ÉS MEGIRATJAA!!! tisztára beparáztunk Horsival :S:S.  Szerencsére én csak az Ohm törvényét nem tudtam, vagyishogy csak az ucsó mondatát xD : A hőmérséklet függvényében. xD... Aztán megértettem a párhuzamos kapcsolásnál, hogy kell kiszámítani az eredő ellenállást ami kellett volna a fizika versenyhez :P ami így is 76% lett :D. Jött rajz, ketkupéztunk (nem tom h h írják). Én a Csabával voltam, jelünk  az volt, hogy söprés és az, hogy idegesítem az Horsit xD. Eszembejutott, hogy nincs kész a színes dobókocka... :/ nembaj :D megcsinálom eleve nem volt ma Méri :D. Aztán jött a Töri... borzasztó... nem tud egy percig se szabadfogalkozás szerű írát tartani? év végén is nyomorított minket... Hazafelé fel kellett jönöm a hegyen =(. 26 perc 52 másodperc volt az út fel a hosszabik úton. tiszta sár lettem me lefröcsköltek a koscik ... :@. Meg megfagytam me tiszta hideg volt és úgy tartottam az esernyőt. Nembaj :D... Még mindig rámcsimpaszkodi a Sampon... le kell koptatnom megint, de most tök normális. Jah igen a Combinós történet XD Horsi és Bogi jöttek utánnunk lemaradva me nem akart látni engem. Mivel nem jött combino emgvártam őket...:D és idegesítettem az Horsit :D és Aztán felszálltak a Combinora és eltűntek :D. Meg nem volt ötletem sem, hogy mti vegyek atz apukámnak a szülinapjára... 59 éves lesz :S:S... 26-án demostmá úgy se ér oda... nem vettem neki semmit :(. Hajat se fogok vágtani vagy talán a hétvégén de nem holnap :). Letöltöttem a Photoshoppot és egy képet scináltam azzal :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Gugolás: 50    Fekvő:20

A bejegyzés trackback címe:

https://iamagoodboy.blog.hu/api/trackback/id/tr80893840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása