Ferrero csoki nyami :D

2009.01.20. 19:20

Ma hát megtanultam (vagyis, hogy gyakorlom =]) a leszarást :D. Majdnem elkések a tesiről, szinte semmit nem csinálok, 1et fociztam és kész és ott is mellkasomra kapok egy rúgást, nem kapok levegőt. Botox és Gyuri összeverekszenek tesin xD, szerintem ez a csokinap rosszat tett nekik. Botox skizofrénnek nevezett... 1. a skizofrén szó mást jelent (nem azt h 2 vagy több személyisége van) 2. ő is ennyi erővel diperszonalizált mivel van a botox énje amikor képes a bkv buszairól órákon át dumálni, ott a bika énje amikor mindenkit lebas* a labdával tesin, ott a fura énje amikor egyik se az alábbi 2 közül hanem agresszív kismalac kb. Megyünk megnézni a shakespeare cuccot... szarvolt az emberke szó szerint idézve ezt modnta végig : " A színházak a k*rvanegyedben voltak". xD ez nem volt normális aztán a nagy matekkésségével égette magát xD. Ennyi kb de aki kíváncsi a hosszabb storíra annak leírom :P. Hella nem tudta, hogy a Radvihoz átmennék... :S hát elég fura, Kriszi és Laci odajönnek hozzám kérdezgetni h mi bajom volt tegnap én meg válaszlok tömören : Közödd?? xD kb. Ők meg mondják, hogy nem vagyunk mi már a barátaid? xD Hát perszeee majd ha megválasztják újra George W. Busht elnöknek Barack Obama után... Itt éreztem, hogy ez engem nem érdekel és le tudom szarni =). Következő órák szarok voltak semmi értelmes... Teniszig valahogy el kellett töltenem az időt a rövidített napok miatt, így elkísértem Orsit és Katát vettem útközben olyan rágót amit a Virág adott tegnap :P. Jah téll kifelejtettem h Hadzsy iratta meg a TZ-t angolból -.-". Orsitól kaptam Ferrerrót :P:D. Visszamentem teniszre, ott volt Maja is :P jókat röhögtünk megint, de nekem kicsit kevés ez a heti 1 tenisz :(. Amikor átöltözem odajött a Dani és megkínált ien teniszlabda rágóval de épp más rágóval rágóztam :P de mondtam , hogy köszi szépen grat (me azt nyerte teniszen). Hazafelé a Majával és Csicsivel tök jókat röhögtünk :D.

A bejegyzés trackback címe:

https://iamagoodboy.blog.hu/api/trackback/id/tr40891773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása