Leszarjuk mi LÁBKok

2009.01.18. 17:16

Ma valahogy úgy kezdődött a nap, hogy fájt a szemem...Aztán játszottam Empire Earth II-vel :D jó volt. Az ellenséget beállítottam, hogy a neve Új Laci legyen, ő török volt xD én emg Német és igaz, hogy MI-je leggyengébb és én hátrányom meg Újonc(mindenből kedvezményt kapok) de akk is legyőztem és porigaláztam !! :D másodszorra kicsit nehezebbre állítottam és így is legyőztem ^^. PORIG ALÁZTAAM MOST ÉN IS!!!!(igaz h a gped de akk is Lacinak hívják xD) és utánna Kirillt basztattuk megint most Majcikával :D és bedtuk neki h Majci lezbi xD LOL jó volt a mai nap remélyem a holnapi is :D


Ma reggel a CNNben a going green nagyon megfogott :D, hibrid kocsik, villannyal működők, hidrogénnel működők :D toyota prius :D:D:D á de imádom végeni a környezetet:D. Szerintem én környezetvédelemmel fogok foglalkozni mert imádom a Biológiát:D. Dícséretes 5öst kaptam :D


Meg ma volt az m1en egy nagyon érdekes kutyás műsor :D. Kutyákat arra képeznek ki, hogy a rákot és egyéb ilyen betegségeket a szaglásukkal érzékeljék :D ez nagyon jó :D


fekvő: 11   hasizom: 26    gugolás: 29

A bejegyzés trackback címe:

https://iamagoodboy.blog.hu/api/trackback/id/tr51885601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása