Ma találkoztam Dodoval :P. Megérkezek a mammutba oan 14:45 felé és az 1. dolog amit észreveszek az az, hogy előtem áll egy ázsiai lány, aki nagyon jól van öltözve. Kicsit balrafordítja a fejét a mozgólépcsőn és látom, hogy ő Hien :D ez nagyon meglepő volt:D. Civilbe látni Hient :). Nah, de visszatérve szal megvettem a jegyeket a cin cin lovagra xD. Utánna mentem megkeresni Hient hátha még ott van a mammut 2 1. emeletén. Nincs ott, de nem baj mivel ma mozizok Dodoval :D. Eltöltöttem nem kis időt a Saturnban. 15:15 kor elindulok a mammut 1 mozi felé hátha ott van Dodo. NEm volt szerencsére ott még /huh/ . 15 percet vártam rá de feltaláltam magam :). Megjött Dodo, telefonon dumált mivel Yoyot (a kutyáját) műtik, ivartalanítják (lány). Utánna kifizeti nekem a mozit...ez egy sokk volt miután 2x megkérdeztem h tuti biztos h ne fizessem ki?...De nembaj lehet h csak zavarban volt. Megnéztük a filmet... a film az egy borzasztó szánalmas film volt. Volt cin cin meg Luciferi xd és Luciferi beesett a levesbe, ezé meghalt a királynő emiatt a király betiltotta a levest és a patkányt. Ezért nem esett az eső és nem sütött a nap. Aztán meg akarták ölni a királylányt és cin cin megmetni... kb ennyi volt a történet... baromság. Aztán mentünk haza a villamoson jó volt :) a hazakísérést is ki kellett harcolnom. De sikerült :D. Aztán körbementem a busszal vissza hüvibe és ennyi.

Következtetés:
Szerintem Dodo nem fogjta az adást h én randirahívtam, mivel még sose randizott. vagy
Lehet h zavarban volt és ezért volt kicsit furi.

 


 A kék smiley face az ezentúl a LÁBK logója lesz :) és a mottó:

 "Csak akkor élünk, ha le tudjuk szarni a gondjainkat."

 


Mérleg
Hétvégi horoszkóp I. 17-18.

Utolsó negyedben a Hold, és Önt még mindig bosszantják a tegnapiak. Legyen úrrá érzelmein, s tegyen meg mindent, amit csak lehet önmaga megnyugtatására.

 

teljesen igaza van a horoszkópnak... :/ :( /nem vagyok nagy horoszkópos, de sokan mondják, hogy én tiszta mérleg vagyok és ez igaz!!/


Jó volt ma a nap végén Kirillt megszivatni XD Pengő felvette őt msnre és ráír h szeretlek xD. LOL és ezzel szórakoztunk és röhögtünk xD. aztán kicsit rosszul sült el... me azt hiszi h Dodo az aki ezt írja...de hát oan hülye a Kiri...-.-" Nah m1 én megmondtam utánna h én vok de ez nem érdekelte...-.-" rem semmi komolyabb nem lesz ebből :S de ez jólesett xD ez a basztat*s xD.


Fekvő: 10   Felülés: 25   Gugolás: 28

A bejegyzés trackback címe:

https://iamagoodboy.blog.hu/api/trackback/id/tr27884001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása