Azvolt hogy pár hete a csenge kezdet lógni a dooddal és már tök jóba vannak és engem már lese szar a csenge meg minden... ebből az a tanulság hogy az állandó dolgok fontosabbak mint a nemállandók pl a barátság... ien velem a sors tanít de kurvára Másszóval a mondanivaló : neked nem kellenek barátok mert csak megkeserítik az életed. az a másik hogy napiszarra is ki akarnak rakni de szentem nem igaziból csak úgy mondják h beugrassanak de minden esetre levettem a képeket wipről. erről jut ezsembe a csengétől vettem át a wipet amikor megismertem... :'( szívfájás az én műfajom de nem is igaz barát ha lese szar már. :@ dodoo.          #summeer. (LL) üzenete: *megvagyunkk *ma is taliztunk mármint a csengével és ez a "ma IS" ÁÁÁ idegeim szétroncsolódnak jah és ott van még Villa is... villa villa villa multkor ott ment előttem később megtudtam h Kristófot kísérte edzésre... amikor nem akarok találkozni vele mindig találkozok vele, amikor akartam soha nem jött össze

A bejegyzés trackback címe:

https://iamagoodboy.blog.hu/api/trackback/id/tr641136048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása