Úristen

2009.03.02. 15:55

Biosz TZ 2-es :| :| :|

Matek tétel 5* :| :| :|

Nyelvtan doga 5 :| :| :|

Bioszra 2 órát készültem, Matekra csomót, de azt hittem hogy szarabb lesz, nyelvtanra meg semmit... Úristen, teljesen ki vagyok akadva a bioszon. Nagyon szemét volt most a forrai, B csoportot írtam, azok mind szívtak :@ DE MÉG A RÉKA IS JOBBAT ÍRT NÁLLAM úristen úristen úrsiten jézusom jézusom jézusom jesszusom, jesszusom, jesszusom...

2 új kedvenc szavam van : Imperial (age), Dominate, szerintem a jelentésük miatt talán de az imperialnak nem nagyon tudom a jelentését...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://iamagoodboy.blog.hu/api/trackback/id/tr12975564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása