Nah szal ez már nem neki szól :P. Ma úsztam, jó volt volt egy kis szekrényprogblémám, 1. szekrénben nem volt zár, 2.ban rossz volt a zár, 3.nak jó a zára de a kulcs számozása volt rossz hozzá. M1 jó volt. Úsztam sokat, szaunáztam meg minden aztán mentünk vásárolni, vettem 2 nike pólót :P non jóók. Aztán vettünk csomó finomságot meg ieneket. Hazajövök 1. dolgom h nekiálljak a fizika versenynek, utálom alig birom megcsinálni, szentem nem is fogom... sikerült megcsinálni 3 feladatot... ugye milyen jó?...-.-" Többet ezt elnem vállalom. Aztán meg iPhonrol felmeek msnre, rögtön zsuzsira írok (mivel tegnap kibékültem /elvileg/) és aztán modnom h átmeek gépre, és mág annyit se ír rám h ok $... Aztán meg modnja h már megint az de m1 megint az ő hibája azt írta le utánna. És modnja h de nembaj leszarja... szép. Nem sajnálom, hisz ha új akk nem ugyanolyan barátnak lenni. Én amúgy tegnap próbáltam "régi" lenni de hát mit mondjak... ő még mindig az új. Nem én változtam ő változott ez alatt a büdös hét alatt amíg beteg is voltam. Már bánom h rá költöttem pénzt hisz ő 1xse hívott fel vagy ilyesmi.

Ezt félretéve holnap a Nikebe meek :P. Az aranyba, szentem tök jó lesz. És remélem hogy nem lesz fizikatanár me nem viszem a félkész fizika feladatgyűjteményt...

Unalom van msnen, szaszí sincs fenn stb... csicsi is hiányzik, de elmeünk valentinnapon moziba ien csordába :P:P xD lol. És most olvasok éppen egy cikket a Das Miniatur Wunderlandról. Non érdekes el akarok oda menni :P http://reakcio.blog.hu/2009/02/06/tavvezerelt_csodavilag

A bejegyzés trackback címe:

https://iamagoodboy.blog.hu/api/trackback/id/tr93930757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása