Ma jól indult a nap ;). Potya 5-ös matekon a felvételvel aminek már a javítókulcsát is láttam :P. Persze nem tom megjegyezni az egészet. Meg a matek dogám hibátlan lett, 115%os :P (max pont + max szorgalmi pont). Éneken 8 kis 5-öst szereztem azaz 2 5-öst és  2 kisötös maradt. Tök uncsi volt. 3. óra Kémia. A nap fénypontja kb :P. Jó volt. Fizikán doga. Dogában elszúrtam valamit, nagyon izgultam... :S Remélem megadja a pontot me csak annyi volt a hiba hogy nem U/Re lett (igaz azt írtam, de utánna a számokat felcseréltem és a mértékegység az megmaradt a helyén)... De ahogy kiszámoltam az jó... szal... Rem megadja a pontot. Rajz... hátth szar tangramot kellett csinálni, az egész osztály ismei nekem köszönhetően, me rajta van a iPhonomon :P. Szarvolt. Törin háááth annyinak nem volt házija ééés... hááát féltünk de csak a Kriszt feleltette. Aztán vagy 1 órán át kártyáztunk a 2 Orsival és Katával. Kentkupéztunk, és az Orsival nem volt jelünk csak improvizáltunk előx , nekem az, hogy idegesítem, de ezt kb minden nap csinálom minden percében ezé végig az volt, hogy kent...jó akk most kent...akk most kent.... MONSTÁ UGYE KENT VANN???? kb xD. Orsival is voltam meg Katával is, mindekttőjüknél ugyanez volt a jel. És kitaláltam az 5 kártyás kentkupét :P. Az jó volt, szerintem kitalálom a 3 lapos kentkupét is ahol mind3nak ugyanolyan színűnek szal : piros, feketének kell lennie. Vége... elmentek. Felmentem a rajzteremhez, ott ült a Lillus, Adri, Bori... Jó volt Rajzolni, jól is sikerült :P. Aztán Bori megmutatja az iPhonját :P és megnézi a helyettesítést a rajzszakkör végén (neki 3G netje is van) és az látom, hogy nincs DOBÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ :D :D :D :D :D :D :D :D :D

 Aztán hazaértem és amiket az Orsi adott számokat meghallgattam. Tiszta nosztalgiaaa :P Pokemon, Kappa Mikey, Tom and Jerry :P imátam/om :P xD.

A bejegyzés trackback címe:

https://iamagoodboy.blog.hu/api/trackback/id/tr58909096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása