2009.03.11. 15:54

MA  MATEKON HELLA DIREKT KIHAGY, HOGY KIVEL SZERETNÉK LENNI ÍGY NEKEM KELLETT EGYEDÜL DOLGOZNI A KURVA ANNYÁT MÁR.

ÉNEKEN MEG MEGKÉR, HOGY ZÁRJAM BE A TERMET AZ ÉNEK TANÁR MI A FASZT KÉPZEL?! SOSE KÖSZÖN VISSZA A FASZT FOGOM BEZÁRNI NEKI, DE BE KELLETT :@.

HAZAJÖVÖK, 1. DOLOG AMIT MEGLÁTOK, KI VAN VASALVA A PÓLÓM ÉS LÁTOM HOGY LE VANAK JŐVE A BETŰK, AZ EGY NIKE PÓLÓ AMIT ALIG HORDTAM MÉG ÉS MONDJA AZ ANYÁM HOGY JAH BOCCS ROSSZ VOLT A PÓLÓ PÓLÓ HIBÁJA DEVETTEM NEKED SZAROS NADRÁGOT TESS BAZDMEG

amúgy ezen kívül még egy megromlott lelkű ember is vok, mert a koldusgyerek pénzt kér tőlem kajára én emg lusta voltam elővenni a pénztárcám ezé mondtam hogy nincs nállam apró... olyan szörnyű ember vagyok...

 

Nike-m *.*

A bejegyzés trackback címe:

https://iamagoodboy.blog.hu/api/trackback/id/tr12996088

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: website laten maken 2018.04.30. 09:40:19

Kerékpár bolt - Kerékpár turizmus - Kerékpár bolt

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása