Havas(sy) erdő :P

2009.02.16. 16:48

Ma nagyon fura nap van... Reggel mármint hajnalban ébredek, hajnali 2kor és visszaalszok 1 órára, és aztán megint olyan 40 percre és 4kor elegem lesz ebből és elkezdek zenét hallgatni. 5kor már unatkozok, meg gondolom, hogy tanulnom is kéne. És szal nekikezdek a tanuláshoz. Meg megreggelizek. Tv-t bekapcsolom, de szinte mindegyik adó nem sugároz még vagy ien WS teleshopoos szarságot ad. Nagyon fura, nem tudom miért keltem fel ilyen korán, szerintem du. aludni fogok picit, mert 11ig fennvoltam mert nem tudtam elaludni se... :S. Suliban bemutatja Hella a csokikat, amiket mi terveztünk. Volt Paksicsoki teli plutóniummal meg ilyenekkel xD, volt Nike csoki, annak a verséből kb annyit értettem, hogy tengervíz :P Dávid 5lete xD, már nem tudom, hogy milyen csokik voltak még, de volt a mi csokink, a mackó csokit azt hiszem Siors találta ki. Én találtam ki azt, hogy sajtból legyen, Kata a verset, és balázs nem tom mit xd. Volt még a Sacsó (aminek a neve módosítva lett Drocsóra xD) azt Peti, K.Kriszti, Nóri és Beton csinálta van benne Marihuana meg Extazi meg mittomén mik xD szerintem az volt a legjobb, főleg, hogy a kisiskolások körében kellett népszerűsíteni XD. Hazafelé Brigi-Orsi-Erzsivel jöttem, a Brigivel dumáltam sokat, amikor Orsial Dumáltam semmit nem hallottam kb... de m1. Ofőn még az volt, hogy személyiségtesztet írtunk, a fele megvan, és 7 kolerikus pont, 6 melannikus és a többi flegma és 2 szangvinikus. Majd utánna keresek a kolerikusnak. Matekon nem volt szükségem a lábpuskára :P, majd holnap talán, angol doga megint el lett delayolva... Hazaártem és sétáltam az erdőben Hopival :D néhány kép:

Ugye milyen szép helyeken járok én? :P Hazajötem és teniszeztem is azért, hisz hétfőn és pénteken ütögethetem falnak, me állítólag behorpad és nem csinálhatom.

 

 

 

 

 


Ímer Hopi, de gondolom aki ismer engem az őt is ismeri :P ez alap :D

 

 

 

 

 

 

 


Szegény Hopi midnig elhiszi, hogy macska van a közelben, ha nyávogom , modnjuk ott épp sziszegtem mint labán, hogy végre a kamerába nézzen, azért ez a meglepődött arc :D




 

 

 


És végül a Nike pólóim amiket megígértem, hogy felrakok :P


 

 

 

 

 

 

 

Sziasztok
Torzonborz
 

A bejegyzés trackback címe:

https://iamagoodboy.blog.hu/api/trackback/id/tr72946794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása