Éjfélig házi...

2009.02.13. 14:54

Szerda: Mai nap szépen kezdődött...=) bemeek a sötét matekterembe, azt látom se laci táska se laci :P annyira örültem. A művtöri óra kicsit nagyon érdekes volt. Mondják, hogy házi van, meg le kell másolnom a füzetet. Bejön a tanár csomóan egyest kapnak mert álrajzfüzetet hoztak, és aki nem hozott és bevallotta az nem kapott. Aztán röhögnek a tanáron, ebből elege van és dogát irat, V. Kriszti mellém úl nemtommé de elvoltunk, dumáltunk, és akk dogánál mondta, hogy gyorsan fényképezzem le a füzetet, meg is tettem, 2en puskáztunk, nem vette észre, aki meg nem puskázott azt észrevette... Hülye ez a tanár mi a krisztivel már csak röhögni tudtunk hogy miket cisnál. Du. elmentem a Szabóba meglátogatni Camlit de nem volt ott már -.-" szép... Vártam rá vagy 1 órát. Nah m1 bementem újra a mammutba füzetekért me tegnap nem volt pénzem. Vettem egy magyar füzetet, egy mappát, egy szótárfüzetet, egy oan szelés vagy mis tollat(imádom). Szal ennyi kb. AZtán mentem fel a Rózsadombra, ott is bemkentem a rózsa centrumba mi van ott, kb semmi csak a laci squash edzőhelye -.-". MEgfagytam kb kinn. Hazaérek bemásolom az irodalmat a füzetbe és mivel meghúzódott a kezem ezé ráraktam a fáslit, vizes lett a kézmosástól ezé a füzet is most vizes PEDIG ÚJ -.- nah m1... annyi házi van hogy éjfélig fogok írni szinte... Még annyit a sulihoz, hogy az énektanár leb@szta a fejem mert mondta, hogy húzzam el a függönyt, én meg már nyúlok, hogy elhúzom és ő meg rögtön mondja, 1 mp-re rá, hogy Noel húzzuk el légyszíves a függönyt... Kurv@ annyát. Elegem van belőle, hisz sose köszön vissza, aztán emg bámul rám, mintha csöves lennék aki szója a 20.000eseket... Egy nagy sértés: Zsobrákkal sokkal jobb a tanulásmódzsertan mint vele!!!!!

Csütörtök: Ma reggel beérek és talizok Wirággal, emgkérdezem, h mi lett a gömbös hörcsögös cuccal és mondja, h nem tudja... Rem jó vége lesz :P. Kaptam egy 5öst Infón, me megcsináltam mind 2 honlapot. Zsobiórán pont-vonalaztunk, kíhívtam V.Krisztit először, elsőre nem volt rossz döntetlen lett,de előtte mondja a Wirág: És elcsórja a narancsot... Igaz narannccsal írtam a táblára, me azt a kéket nem szeretem ami volt zsobinak, zöld a Kriszti színe volt, pirosat meg annyira nem szeretem. Zsobit legyőzte a Kriszti 1x aztán végig visszaverte a zsobi. Angolon mégse írtunk dogát. Oan jó feladatot csináltunk, a wouldból az igét kivesszük és berakjuk egy másik mondatba, végén mrá oanokat írtam, hogy Ha Andor nem tudja a házit akkor megeszi a krikodilt és a piros házi feladatot. xD. Nap vége felé Henivel emgeszem az ebédet, kivi a desszert ő az én ebédkártyámmal vágja el xD. Kreatív. Aztán felszaladtam a pingpongért és 5 percet játszottunk. Elmentek, ott a csocsónál beszól Levi, hogy Szia Noel, te izéltél ide a csocsóasztalra?... kössz neked is a kurv@ anyád. Aztán meek Orihoz meg Katához, én is akartam volna kent-kupézni... én leülök oda melléjük és házit kezdek el írni, Heninek bemásoltam az irodalmat, me szarul volt irodalmon és nem írt semmit. Csalódtam Orsiékban kicsit. Aztán meglátom Brigiékat és dumálok velük :P és pont akkro hívnak be játszani... :@ Rajzon Fannival elvoltunk. Röhögtünk meg rajzoltunk ien szarokat. Én 2 rajzot elkezdtem, de nem ment jól ma. És még Dréher is f@az a mai nap, mert szúrósan néz a szemünkbe és mondja, hogy hoztunk-e pénzt... Én mondom, hogy hoztam persze. Ő meg mondja, de hát, hogy gondolod, hogy 12.én hozod? 10.-e a határidő én meg mondom, hogy beteg voltam múlthéten nem is jöttem rajzszakkörre. Ő meg mondja, hogy az nem érdekel engem, én mit tehetek arról, hogy te beteg voltál és meg modnom magamban h K@abbe a kurv@ anyád f@szát... Aztán emguntam a szarodást a rajzzal és elkezdtem rajzolgatni a táblára a többiekkel( Gyuri, Nóri, Ádám) Megrajzoltuk gyuri történetét, ahogy a kajmál-szigeteki bankszámlájáról kiveszi a pénzt és találkozik a mammutokkal (én rajzoltam oda mammut 2-t) és látja, hogy az egyik begerjed a másikra. Aztán elkapja őt a polísz (vagy a políc xD) és megszökik onnan, elmegy mexikóba, ott meghallgatja a La isla bonita-t és jön haza hozni a pénzt a rajzszakkörre. Aztán akasztófázni akartunk de Nóri rajzol 1 anime faszit akit felakasztottak a táblára és mondja Gyuri,hogy harakirizzen is, én belerajzolom a katanát. Ő meg rajzol rendes katana véget, Nóti meg mondja, hogy tuti Tesco katana, vki odaírja, hogy Japán Katana én meg idézőjelbe a japánt és rakok egy címkét, hogy made in CHINA xD. Aztán Nóri egy olyat, hogy by: Tesco. Én meg olyat, hogy 990Ft xD. Kb ennyi vagyishogy nem, kinn az utcán volt wi-fi ezé felmentem msnre, és fennvolt zsuzsi :P. Umáltam vele, csak lefagyott a kezem me nem tok iPhonozni kesztyűvel.

Péntek: Ma reggel a kocsiban rádiót hallgatjuk Paulával. Non lolokat mondtak, hogy pl mié jó az Benkő Dánielnek, hogy meglengeti a farkát tvben, és ők emg mondják, hogy talán azé me többen veszik meg a lant CD-it ő emg mondja , hogy ez rocksztárnál beválik, de egy lantművésznél... És mondja, hogy ha ő meglengetni a farkát a stúdióban a mikrofon előtt, akkor jobban vennék a Sláger Rádió Aranyköpéseket? És csomó sms érkezik hozzájuk, hogy gyerünk Bochi, megveszem a könyvet xD. Suli: Kémia után kitalálja Tibi az SH vegyületet, ami S. Hella. LOL és mondja, hogy tilos tartani ként és hidrogént egy szobában, mert ezt valaki megtette és nagy hibát követett el xD. És adunk neki nevet, a Hidrogén szulfát. Érdekes xD. Megjön aztán az emlegetett szamár, és bejelenti, hogy nem írunk dogát. Én meg, hogy ez attól van, mert tegnap nem láttam Hellát és, ha 1 napig sulitanítási napon amikor nem hiányzik, nem látom, szerencsét hoz. Azt mgé hozzá a Kémiához, hogy a Hajamat megmutatták :P SZŐKE :D:D:D vége kicsit fekete és átmenete az olyan barnás, vöröses volt és a maradék az SZŐKE!!!!!! Teljesült az álmom:P. Tesin, floorballoztunk, múlt órán Andor tett tönkre egy labdát, most meg én tettem tönkre egy ütőt. Szép teljesítmény mi? :P. Aztán hazafelé Tibivel meek haza, dumálunk stb. De előtte még az ebédlőben Misihez leülünk és dumálni próbálok hozzá, mondom neki jó étv. és bólogat... de hülye...-.-" vagy csak bunkó. De inkább hülye :P. Szal hazafelé Tibivel meek és a villamos műszaki hibás. Szép... Aztán leszállunk és rossz helyen álltunk, me Budagyöngyénél elágazás van és ott előbb kell megállnia mint a megállóban normálisan a villamos, hogy elfordulhasson. És így sikerült ülőhelyet szerezni :P. Hazaérek, és olvasom, hogy bkvn az öregek zaklatják a fiatalokat, és ez IGAZ, engem is visszanyomott egy nyanya a 11-esen. És neki köszönhetően késtem 15 percet... szép. Ez az én péntek 13.ám :P:A ugye milyen jó?:D Este letöltöm a BVE-t (ien vonatvezetős cucc), imádom xD. Non LOL már letöltöttem a 2-es metrót hozzá.

Szombat: ma reggel letöltöttem a BVE-hez az 1-es és 3-as metrót xD. A 3-as metrónál meguntam az egészet ezé átsprinteltem a város alatt, a max sebesség 182km/h volt :P. Tökre imádom azt a progit. Aztán msnezek csicsivel (vagy chychy--->én találtam ki) és majával. Ma van a mozi velük meg marcival. Odameek a mammutba és találkozok előx csengével. Hozott csokit elvileg marcinak. Aztán megjön Maja. Eddig tök jó a hangulat, már csomót röhögünk. Megjön Simon qvára utálom azt a gyereket, mármint d.u-tól kezdve. Lemegyünk megint a szekrényhez me a 2.on nem volt üres szekrény. Marci is megjön és megint lemegyünk a szekrényhez így 4x megyünk le xD. Aztán felmegyünk mozijegyet venni, a Csajok harcát nézzük meg. Simont vesszük rá, hogy vegye meg a jegyet, lehet hogy 1 ezressel többet adtam neki és szemét és nem adja vissza. Mentünk a mekibe és kérték, hogy én fizessek mármint, hogy odaadják nekem. Nem bírtam megjyegyezni mit kértek, nembaj eddig,de este rájövök mintha hiányozna egy kis money... 2000Ft. Remélem, hogy még a zsebemben van és nem adtam oda véletlenül se a Mekis csajnak :@. Aztán megjön Simon (igazából Simi a beceneve, de az hát homokváras... szerintem) és én megeszem gyorsan a McRoyalt és midnenki bámul rám, Simon mondja, hogy nézzünk gonoszan, hogy egyek gyorsabban. Itt leírom az igazságot simiről:
1. Nem tud gonoszan nézni
2. Azt hiszi, hogy olyan menő, de külömben egy f@sz
3. Azt hiszi meg tud engem verni
4. Még a bowlingon a 16-os golyót 1 kézzel se tudja felemelni
5. Kurv@'ra gyerekes
6. Nállam is soványabb és még ő mondja, hogy milyen sovány vok...
7. Azt képzeli ő mindenkinél jóképűbb pedig én az ő helyébe elmennék maszkot venni...
8. Megmerte találni azt az üzletet ahol non jó pulcsik vannak és nem is olyan drágák, ott vettem a kockás pulcsimat is.
9. Nem tom mi a baja velem, de mit vár, ha ő kezd el engem lebuzizni...
10. Bowlingon majdnem legyőztem, mert taroltam és lett volna 1 gurításom még, de beb@szódott a gép így 4 ponttal vert meg és 1. lett
A film jó volt, így ültünk: Maja-Én-Csicsí-Pipó-Simi. Majával elszórakoztunk végig. Végig röhögtünk. Itt kezdett más lenni véleményem majáról :D. Non jófejnek gondolom. És szerintem ez a party ez ien összehozó party volt, mert 2esben hagyott engem bowlingon Csenge Majával vagy a Mónival néha. A film az arról szólt, hogy van 2 csaj legnagyobb álmuk a házasság. És vmi dolog miatt 1 naprta tették a házasságukat és ez az adminisztrációs csaj hibája. És egymás házasságát tönkre akarták tenni. A legpoénabb rész az az volt amikor Emma mézsárgára akarja festetni a bőrét és oda bemegy Liv és kicseréli a festéket Vérnarancsszínűre. XD az utcán végigsétált narancsszínű bőrrel. Erre a válasz az az volt, hogy Liv fodrászatába elment Emma és a barna hajfestéket kicserélte kék hajfestékre xD. Aztán jön a Bowling, én voltam a 2. 97 ponttal és az 1. az Simi volt :@ és 101pontja volt. De felse bírta emelni a 16-os golyót és mindig az óvodásoknak való 8-as golyóval gurított xD denyomi. És tisztára kíváncsi voltam, hogy hogy néz ki a Móni, de csalódta kicsit, tömzsi és pont olyan az arca mint a Marcinak szal +o(... És még csicsi is elcsórt tőllem 1000 ft-ot...:@ Meg ez alatt az idő alatt nem vettem volna észre, hogy csenge és marci járnak:
1. Alig dumáltak
2. Csenge a Marcinak szóló csokit megetette velem és Majával
3. Megse csókolták egymást (Igaz Maja mondta, hogy még nem smárolnak,de ez akkor is valentinnap)
4. Amikor leordította Simi Csengét, megse védte őt Marci
5. Amikor bowlingon Csenge nem volt ott épp akkor nem Mari gurított helyette hanem hagyta, hogy elb@sszák Simiék
A bowlingon láttuk Till Attilát, és a Wc felé Fekete DÁvidot :P de azt viszont nem tudjuk, hogy a wcből hogy került a mammut másik oldalára, amúgy ott volt vele a csaja is :P




Tenisz kinn a hóban :P én vok csak erre képes :P
Jobb kar: 400 felfelé és 200 lefelé
Bal kar: 200felfelé és 100 lefelé
A falon a célpontot rögtön eltaláltam 1 ütésre.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://iamagoodboy.blog.hu/api/trackback/id/tr15937586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása